Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Mitt Liv Som 10:åring..

Av Molly Nilsson - 27 januari 2011 18:03

Hej hallå...   

Jag heter Molly och är en 10:årig Tjej!

Som drömmer om att bli en sångerska ♥

Denna Blogg kommer jag INTE lämna fören jag blivit det jag vill!

Följ med på mitt äventyr! Du kommer inte ändra dig jag Lovar...

Musik i mitt hjärta, Och de flesta säger att jag är bäst på att sjunga..

någongång kanske ni ser mig i lilla melodifestivalen, Och stora Kanske om några år...

Kanske Idol, o.s.v   


PUSS ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Hej!
Jag är en 10 årig tjej just nu. Tar livet på allvar! Här får ni läsa om Mitt Liv om att kämpa sig till sångerska ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok...


Ovido - Quiz & Flashcards